Helderziende Paragnosten voor Spiritualiteit en Bewustwording

Mentaal Tijdreizen

Mentaal tijdreizen om het verleden te veranderen

Stap 3 - Helderziende paragnosten over de kunst van mentaal tijdreizen: De derde en laatste stap in het neutraliseren van negatieve ervaringen uit je leven is om ze te laten horen waar ze horen, in het verleden. Er is geen noodzaak om sneller dan de snelheid van het licht te reizen of om een natuurkundige wet te breken voor jou om terug te reizen in de tijd. Het enige wat je hoeft te doen is een wereld ingaan die niet is onderworpen aan de tijd. Je hebt altijd direct toegang tot deze wereld. Deze wereld is je geest. Weet dat de tijd een illusie is van de fysieke wereld waaraan je mentale wereld grotendeels niet aan onderworpen is. Net als in je dromen kunnen vele jaren verlopen in slechts enkele minuten, dus in het rijk van de verbeelding* kan je reizen waar je maar wilt en terug in de tijd zonder enige hindernis.

Geef iedere ervaring zijn rechtmatige plaats: Wetenschappelijke experimenten hebben aangetoond dat de geest niet het verschil weet tussen datgene wat wordt ervaren en dat wat wordt gedacht. Dit suggereert dat elke keer als je een negatieve ervaring herbeleeft in je geest, dat het zonder te weten wat negativiteit toevoegt, je geest gelooft dat je het opnieuw ervaart. Dus inplaats van een ervaring maar één keer in je leven mee te maken, maak je het honderde keren mee, duizende of zelfs ontelbare keren.


De mentale tijdreizen meditatie

Door mentaal tijdreizen te leren met deze krachtige meditatie kan je negatieve ervaringen uit het verleden achter je laten. In een ontspannen toestand* met je ogen dicht, creëer mentaal een beeld van een horizontale lijn, tijdslijn, dit is je tijdslijn van het leven waar het verste punt aan de rechterkant het heden is. Aan de linkerzijde van die lijn is een punt voor een negatieve ervaring in je leven waarvan het punt een bepaalde afstand in tijd heeft ten opzichte van het huidige moment. Met deze tijdslijn in je achterhoofd, voel mentaal hoe je die negatieve ervaring sinds het ontstaan er van bij je draagt tot in het heden en hoe zijn schaduw op een of andere manier altijd en overal aanwezig was en al je ervaringen daarna beïnvloede.

Het bevriezen van de negatieve ervaringen: Vervolgens tijdens je mentale tijdreis meditatie, verbeeld jezelf dat je terug in de tijd reist langs je tijdslijn tot je bij je ervaring aankomt. Met de nieuwe manier van waarnemen en de duidelijkheid die je hebt opgedaan door het identificeren van de negatieve overtuigingen* en het veranderen van je waarnemingen*, bevries mentaal de ervaring op zijn plaats en bedank het voor zijn les, wetende dat het je niet kan volgen in zijn bevroren toestand naar het huidige moment. Ga nu nog verder terug in de tijd naar een punt waarop deze negatieve overtuiging of gevoelens die de ervaring gecreëerd had nog niet bestonden.

Misschien vind je dat je helemaal terug moet reizen naar je kindertijd, of het kan zijn dat de ervaring zelf nieuwe negatieve overtuigingen creëert. In dat geval, neem dan gewoon een paar stappen terug naar een moment voor de ervaring. Sta jezelf toe hoe licht, gelukkig, zorgeloos en vol vertrouwen je voelde zonder die negatieve overtuigingen en zie jezelf dat je die gevoelens omhelst.

Terugkerend naar het huidige moment: Vervolgens tijdens je mentale tijdreis meditatie ga je mentaal terug langs je tijdslijn naar het huidige moment. Zie jezelf moeiteloos langs je ooit negatieve ervaring glijden zonder enige emotie en merk op dat de ervaring die nu bevroren is in de tijd nu net zo gewoon is als één van je vele levenservaringen. Let op de afwezigheid ervan op elk punt daarna als je verder vooruit reist naar je huidige moment. Voel hoe het heden anders aanvoelt dan hoe het hiervoor deed en hoe je verwachting over de toekomst nu is veranderd, dat het niet langer onder invloed is van die gebeurtenis. Sta jezelf toe om van dit gevoel van vrijheid en lichtheid te genieten. Dan vanuit deze plaats tel je langzaam omhoog tot tien en open je je ogen. Herhaal deze oefening voor elke ervaring die je wilt loslaten.

Weet dat jouw werkelijkheid aan jou is wat je ervan maakt: Je ervaringen uit het verleden hebben geen macht over je, anders dan de kracht die jij ze geeft. Neem nu een besluit om jezelf te bevrijden uit de greep van de waargenomen negativiteit van je ervaringen en sta jezelf toe om te genieten van het glorieuze spel dat het leven heet. Gebruik deze drie stappen met regelmaat en je zal genieten van een positieve verandering op alle gebieden in je leven. In een zeer korte tijd zal je merken dat terwijl de specifieke ervaring nog steeds kan bestaan in je herinnering, er geen emoties zijn die eraan verbonden zijn, je bent er sterker door en je bent vrij van zijn invloed. Weet dat door de wet van aantrekking* je niet dezelfde negatieve ervaringen kan aantrekken in je leven als je die eenmaal positief hebt veranderd. Wanneer de les is geleerd dan is de ervaring geneutraliseerd.

Verbeelding: Visualiseren
Ontspannen toestand: Ontspannings meditatie
Stap 1: - Identificeren van je negatieve overtuigingen: Negatieve ervaringen
Stap 2: - Het veranderen van je waarnemingen: Verander je waarneming
De wet van aantrekking: De wet van aantrekking



Vind je dit artikel de moeite waard en heb je er iets van opgestoken laat het ons dan weten door een berichtje in ons gastenboek te schrijven.

Deel ons op:
Twitter, Facebook of LinkedIn

Mentaal Tijdreizen

Mentaal tijdreizen om het verleden te veranderen

Stap 3 - Helderziende paragnosten over de kunst van mentaal tijdreizen: De derde en laatste stap in het neutraliseren van negatieve ervaringen uit je leven is om ze te laten horen waar ze horen, in het verleden. Er is geen noodzaak om sneller dan de snelheid van het licht te reizen of om een natuurkundige wet te breken voor jou om terug te reizen in de tijd. Het enige wat je hoeft te doen is een wereld ingaan die niet is onderworpen aan de tijd. Je hebt altijd direct toegang tot deze wereld. Deze wereld is je geest. Weet dat de tijd een illusie is van de fysieke wereld waaraan je mentale wereld grotendeels niet aan onderworpen is. Net als in je dromen kunnen vele jaren verlopen in slechts enkele minuten, dus in het rijk van de verbeelding* kan je reizen waar je maar wilt en terug in de tijd zonder enige hindernis.

Geef iedere ervaring zijn rechtmatige plaats: Wetenschappelijke experimenten hebben aangetoond dat de geest niet het verschil weet tussen datgene wat wordt ervaren en dat wat wordt gedacht. Dit suggereert dat elke keer als je een negatieve ervaring herbeleeft in je geest, dat het zonder te weten wat negativiteit toevoegt, je geest gelooft dat je het opnieuw ervaart. Dus inplaats van een ervaring maar één keer in je leven mee te maken, maak je het honderde keren mee, duizende of zelfs ontelbare keren.


De mentale tijdreizen meditatie

Door mentaal tijdreizen te leren met deze krachtige meditatie kan je negatieve ervaringen uit het verleden achter je laten. In een ontspannen toestand* met je ogen dicht, creëer mentaal een beeld van een horizontale lijn, tijdslijn, dit is je tijdslijn van het leven waar het verste punt aan de rechterkant het heden is. Aan de linkerzijde van die lijn is een punt voor een negatieve ervaring in je leven waarvan het punt een bepaalde afstand in tijd heeft ten opzichte van het huidige moment. Met deze tijdslijn in je achterhoofd, voel mentaal hoe je die negatieve ervaring sinds het ontstaan er van bij je draagt tot in het heden en hoe zijn schaduw op een of andere manier altijd en overal aanwezig was en al je ervaringen daarna beïnvloede.

Het bevriezen van de negatieve ervaringen: Vervolgens tijdens je mentale tijdreis meditatie, verbeeld jezelf dat je terug in de tijd reist langs je tijdslijn tot je bij je ervaring aankomt. Met de nieuwe manier van waarnemen en de duidelijkheid die je hebt opgedaan door het identificeren van de negatieve overtuigingen* en het veranderen van je waarnemingen*, bevries mentaal de ervaring op zijn plaats en bedank het voor zijn les, wetende dat het je niet kan volgen in zijn bevroren toestand naar het huidige moment. Ga nu nog verder terug in de tijd naar een punt waarop deze negatieve overtuiging of gevoelens die de ervaring gecreëerd had nog niet bestonden.

Misschien vind je dat je helemaal terug moet reizen naar je kindertijd, of het kan zijn dat de ervaring zelf nieuwe negatieve overtuigingen creëert. In dat geval, neem dan gewoon een paar stappen terug naar een moment voor de ervaring. Sta jezelf toe hoe licht, gelukkig, zorgeloos en vol vertrouwen je voelde zonder die negatieve overtuigingen en zie jezelf dat je die gevoelens omhelst.

Terugkerend naar het huidige moment: Vervolgens tijdens je mentale tijdreis meditatie ga je mentaal terug langs je tijdslijn naar het huidige moment. Zie jezelf moeiteloos langs je ooit negatieve ervaring glijden zonder enige emotie en merk op dat de ervaring die nu bevroren is in de tijd nu net zo gewoon is als één van je vele levenservaringen. Let op de afwezigheid ervan op elk punt daarna als je verder vooruit reist naar je huidige moment. Voel hoe het heden anders aanvoelt dan hoe het hiervoor deed en hoe je verwachting over de toekomst nu is veranderd, dat het niet langer onder invloed is van die gebeurtenis. Sta jezelf toe om van dit gevoel van vrijheid en lichtheid te genieten. Dan vanuit deze plaats tel je langzaam omhoog tot tien en open je je ogen. Herhaal deze oefening voor elke ervaring die je wilt loslaten.

Weet dat jouw werkelijkheid aan jou is wat je ervan maakt: Je ervaringen uit het verleden hebben geen macht over je, anders dan de kracht die jij ze geeft. Neem nu een besluit om jezelf te bevrijden uit de greep van de waargenomen negativiteit van je ervaringen en sta jezelf toe om te genieten van het glorieuze spel dat het leven heet. Gebruik deze drie stappen met regelmaat en je zal genieten van een positieve verandering op alle gebieden in je leven. In een zeer korte tijd zal je merken dat terwijl de specifieke ervaring nog steeds kan bestaan in je herinnering, er geen emoties zijn die eraan verbonden zijn, je bent er sterker door en je bent vrij van zijn invloed. Weet dat door de wet van aantrekking* je niet dezelfde negatieve ervaringen kan aantrekken in je leven als je die eenmaal positief hebt veranderd. Wanneer de les is geleerd dan is de ervaring geneutraliseerd.

Verbeelding: Visualiseren
Ontspannen toestand: Ontspannings meditatie
Stap 1: - Identificeren van je negatieve overtuigingen: Negatieve ervaringen
Stap 2: - Het veranderen van je waarnemingen: Verander je waarneming
De wet van aantrekking: De wet van aantrekking



Vind je dit artikel de moeite waard en heb je er iets van opgestoken laat het ons dan weten door een berichtje in ons gastenboek te schrijven.

Deel ons op:
Twitter, Facebook of LinkedIn

Mentaal Tijdreizen

Mentaal tijdreizen om het verleden te veranderen

Stap 3 - Helderziende paragnosten over de kunst van mentaal tijdreizen: De derde en laatste stap in het neutraliseren van negatieve ervaringen uit je leven is om ze te laten horen waar ze horen, in het verleden. Er is geen noodzaak om sneller dan de snelheid van het licht te reizen of om een natuurkundige wet te breken voor jou om terug te reizen in de tijd. Het enige wat je hoeft te doen is een wereld ingaan die niet is onderworpen aan de tijd. Je hebt altijd direct toegang tot deze wereld. Deze wereld is je geest. Weet dat de tijd een illusie is van de fysieke wereld waaraan je mentale wereld grotendeels niet aan onderworpen is. Net als in je dromen kunnen vele jaren verlopen in slechts enkele minuten, dus in het rijk van de verbeelding* kan je reizen waar je maar wilt en terug in de tijd zonder enige hindernis.

Geef iedere ervaring zijn rechtmatige plaats: Wetenschappelijke experimenten hebben aangetoond dat de geest niet het verschil weet tussen datgene wat wordt ervaren en dat wat wordt gedacht. Dit suggereert dat elke keer als je een negatieve ervaring herbeleeft in je geest, dat het zonder te weten wat negativiteit toevoegt, je geest gelooft dat je het opnieuw ervaart. Dus inplaats van een ervaring maar één keer in je leven mee te maken, maak je het honderde keren mee, duizende of zelfs ontelbare keren.


De mentale tijdreizen meditatie

Door mentaal tijdreizen te leren met deze krachtige meditatie kan je negatieve ervaringen uit het verleden achter je laten. In een ontspannen toestand* met je ogen dicht, creëer mentaal een beeld van een horizontale lijn, tijdslijn, dit is je tijdslijn van het leven waar het verste punt aan de rechterkant het heden is. Aan de linkerzijde van die lijn is een punt voor een negatieve ervaring in je leven waarvan het punt een bepaalde afstand in tijd heeft ten opzichte van het huidige moment. Met deze tijdslijn in je achterhoofd, voel mentaal hoe je die negatieve ervaring sinds het ontstaan er van bij je draagt tot in het heden en hoe zijn schaduw op een of andere manier altijd en overal aanwezig was en al je ervaringen daarna beïnvloede.

Het bevriezen van de negatieve ervaringen: Vervolgens tijdens je mentale tijdreis meditatie, verbeeld jezelf dat je terug in de tijd reist langs je tijdslijn tot je bij je ervaring aankomt. Met de nieuwe manier van waarnemen en de duidelijkheid die je hebt opgedaan door het identificeren van de negatieve overtuigingen* en het veranderen van je waarnemingen*, bevries mentaal de ervaring op zijn plaats en bedank het voor zijn les, wetende dat het je niet kan volgen in zijn bevroren toestand naar het huidige moment. Ga nu nog verder terug in de tijd naar een punt waarop deze negatieve overtuiging of gevoelens die de ervaring gecreëerd had nog niet bestonden.

Misschien vind je dat je helemaal terug moet reizen naar je kindertijd, of het kan zijn dat de ervaring zelf nieuwe negatieve overtuigingen creëert. In dat geval, neem dan gewoon een paar stappen terug naar een moment voor de ervaring. Sta jezelf toe hoe licht, gelukkig, zorgeloos en vol vertrouwen je voelde zonder die negatieve overtuigingen en zie jezelf dat je die gevoelens omhelst.

Terugkerend naar het huidige moment: Vervolgens tijdens je mentale tijdreis meditatie ga je mentaal terug langs je tijdslijn naar het huidige moment. Zie jezelf moeiteloos langs je ooit negatieve ervaring glijden zonder enige emotie en merk op dat de ervaring die nu bevroren is in de tijd nu net zo gewoon is als één van je vele levenservaringen. Let op de afwezigheid ervan op elk punt daarna als je verder vooruit reist naar je huidige moment. Voel hoe het heden anders aanvoelt dan hoe het hiervoor deed en hoe je verwachting over de toekomst nu is veranderd, dat het niet langer onder invloed is van die gebeurtenis. Sta jezelf toe om van dit gevoel van vrijheid en lichtheid te genieten. Dan vanuit deze plaats tel je langzaam omhoog tot tien en open je je ogen. Herhaal deze oefening voor elke ervaring die je wilt loslaten.

Weet dat jouw werkelijkheid aan jou is wat je ervan maakt: Je ervaringen uit het verleden hebben geen macht over je, anders dan de kracht die jij ze geeft. Neem nu een besluit om jezelf te bevrijden uit de greep van de waargenomen negativiteit van je ervaringen en sta jezelf toe om te genieten van het glorieuze spel dat het leven heet. Gebruik deze drie stappen met regelmaat en je zal genieten van een positieve verandering op alle gebieden in je leven. In een zeer korte tijd zal je merken dat terwijl de specifieke ervaring nog steeds kan bestaan in je herinnering, er geen emoties zijn die eraan verbonden zijn, je bent er sterker door en je bent vrij van zijn invloed. Weet dat door de wet van aantrekking* je niet dezelfde negatieve ervaringen kan aantrekken in je leven als je die eenmaal positief hebt veranderd. Wanneer de les is geleerd dan is de ervaring geneutraliseerd.

Verbeelding: Visualiseren
Ontspannen toestand: Ontspannings meditatie
Stap 1: - Identificeren van je negatieve overtuigingen: Negatieve ervaringen
Stap 2: - Het veranderen van je waarnemingen: Verander je waarneming
De wet van aantrekking: De wet van aantrekking



Vind je dit artikel de moeite waard en heb je er iets van opgestoken laat het ons dan weten door een berichtje in ons gastenboek te schrijven.

Deel ons op:


Twitter

Facebook

LinkedIn